determinarea cantitativă a ADN-ului virusului hepatitei B în plasma pacienților infectați (viremie, încărcătura virală) este utila in stabilirea progresiei bolii și evaluarea eficienţei terapiei antivirale.

Produs biologic: plasma EDTA
dimineața, pe nemâncate .

monitorizarea evolutiei infectiei determinate de un anumit tip HPV monitorizarea persistentei genotipurilor asociate cu risc crescut de cancer cervical, in special la pacientele cu citologie negativa femei ≥ 30 ani cu citologie negativa si ADN-HPV detectie tipuri cu risc crescut pozitiv; femei cu citologie ASC-US si ADN-HPV detectie tipuri cu risc crescut pozitiv monitorizarea eficientei tratamentului in cazul leziunilor cervicale asociate cu HPV (conizatie, radioterapie sau chimioterapie) genotiparea pre- si postvaccinala in programe *** ionate de screening facilitarea investigatiilor epidemiologice referitoare la evolutia naturala a infectiilor HPV.

Produs biologic: celule cervicale colectate in mediu lichid
Eliberare rezultate: maxim 10 zile de la recoltare
se va evita recoltarea probei în perioada menstruală. De asemenea, 48 ore înainte de prelevarea probei, pacientele vor evita: raporturile sexual, efectuarea duşurilor vaginale, folosirea tampoanelor intravaginale, contraceptivelor locale, a diverselor geluri, creme şi tratamente vaginale.

pentru a determina riscul de cancer de col uterin al unei paciente pentru determinarea prezenţei unei infecţii active cu HPV.

Produs biologic: celule cervicale colectate in mediu lichid
Eliberare rezultate: maxim 10 zile de la recoltare

stabilirea prognosticului hepatitei C, atât la pacienţii netrataţi, cât şi la cei aflaţi sub tratament.

Eliberare rezultate: maxim 10 zile de la recoltare
se recomandă efectuarea recoltării după două zile de la întreruperea tratamentului cu heparină cu greutate moleculară mare.

determinarea cantitativă a ARN-ului virusului hepatitei C în plasma pacienților infectați (viremie, încărcătura virală) este utila in stabilirea progresiei bolii și evaluarea eficienţei terapiei antivirale.

Produs biologic: plasma EDTA
dimineața, pe nemâncate .

spondilita ankilopoietica sindromul Reiter artrita idiopatica juvenila artrita psoriazica.

dimineața, pe nemâncate .

evenimente trombotice survenite la pacienţi tineri (<50 ani) tromboze venoase recurente; tromboze venoase în teritorii anatomice “neobişnuite”: vena portă, vene hepatice, mezenterice, cerebrale, etc antecedente familiale de tromboze venoase la indivizi <50 ani paciente cu pierderi de sarcină în trimestrele II şi III, de cauză incertă după o consiliere adecvată, la pacientele asimptomatice din familiile la care s-a depistat mutaţia, înainte de administrarea de contraceptive orale şi a unei eventuale sarcini.